tafelverhalen

BESTEL nu de complete serie tafelboekjes!

Rekenen tafel van 1

Het begint te sneeuwen als Niek uit school naar huis toe loopt. Thuis is het lekker warm. Dan gaat de bel……
…..dit wordt vast een heerlijke winterse middag!

Rekenen tafel van 2

Kennen jullie Kwispel? Kwispel is een mooie, lieve hond. Hij gaat met zijn baasje Thom gezellig een dagje naar de dierentuin. Maar dan….. wordt hij heel verdrietig……

Rekenen tafel van 3

Sanne, Stijn en Daan worden midden in de nacht wakker gemaakt door hun moeder. Die nacht zien ze een wonder. De volgende dag is het duidelijk dat de lente is begonnen.

Rekenen tafel van 4

Nina en Luuk mogen een dagje naar opa en oma. Het wordt een heerlijk dagje waarin ze allerlei dingen ondernemen. En als ze naar huis gaan, hebben ze iets leuks in het vooruitzicht.

Rekenen tafel van 5

Tante Elin gaat met Melvin en Daan op bezoek bij de boswachter in het kleurige herfstbos. Maar dan verdwalen Daan en Melvin. Komen ze nog wel bij de boswachter aan…..of komen ze terecht op een plek waar je helemaal niet wilt zijn?

Rekenen tafel van 6

Groep 6 gaat op schoolreisje. Maar dat het niet zomaar een schoolreisje wordt, dat merken Jens en zijn vrienden pas als ze in een angstaanjagend spookhuis zijn geweest.

Rekenen tafel van 7

Rob verstuurt de uitnodigingen voor zijn verjaardagsfeest. Het gaat een echt piratenfeestje worden. Althans, dat is de bedoeling. Maar of die piraten nu echt zo’n feestje zijn???

Rekenen tafel van 8

Moad en Ping reizen door de tijd. Niet voor de lol! Ze willen voorkomen dat alle kinderen worden opgesloten door Tiran Orlanda. Maar wat als de tijdmachine niet meer werkt als ze verblijven in een andere tijd?

Rekenen tafel van 9

Veron en Job staan klaar op Schiphol om te vertrekken naar Costa Rica. Als rangers van het WNF gaan ze meehelpen met de bescherming van de zeeschildpad. Maar dan komen er stropers met slechte bedoelingen…….

Rekenen tafel van 10

Juf Lara is een lieve juf die na de zomervakantie een nieuwe klas krijgt. Een klas waarin ze de kinderen niet kan verstaan. Hoe moet ze de kinderen dan iets leren? En hoe vinden de kinderen het op hun nieuwe school?